Az angyalok szárnyalása



Nyáron egy kedves család látogatást tett a Szalmaportán, akiknek nagyon megtetszett az egyik munkám: egy szárnyaló angyal. (Az elkészítését Ukrajnában tanultam Ivan Kravcsuktól, ezúton is köszönet érte.) A hölgy úgy döntött, hogy az én angyalkáimmal szeretné megajándékozni családját karácsonykor. Mivel a „születésükhöz” igen sok időre volt szükségem, így csak most készültem el a 12 alkotással. Mindegyikőjük más és más, a hosszú idő alatt szinte már nevet is adtam nekik.

Angyalsereg útra készen


Ha nevet végül nem is kaptak, de abban biztos vagyok, hogy lelkük biztosan van.

Nagyon élveztem a velük töltött időt, most azonban szabadjára kell engednem őket, hogy új családjukhoz repülhessenek. Remélem megtöltik otthonaikat békével és melegséggel!

Angyalaim


Végezetül álljon itt egy rövid idézet Makkai Sándortól, az erdélyi származású református püspöktől:
„A félelemre és a megfélemlítésre alapított világrendben nem is lehet csodálkozni azon, ha az ember nem bízik az angyal eljövetelében. De azért az angyal mégis eljött, és szállást keres az emberek szívében az isteni Gyermek számára. A Karácsony itt van. Lehet, hogy csak hangulat, csak külsőség: mégis nagyon nagy és áldott alkalom, talán az utolsó alkalom arra, hogy mélységes igazságára ráébredjünk, és a hangulatból valóságot, a külsőségből lelkiséget teremtsünk.”
Fogadjuk meg üzenetét, és teremtsünk a hangulatból valóságot, a külsőségből pedig lelkiséget!

Imádkozva


Veronika




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése